Tuesday, June 19, 2007

تعبت

أنا مش عارف أكتب واقول إيه أنا تعبان أوى دلوقتى من شوية جالى أخبار عن س أنا خلاص كل يوم بيفوت علا بحاول أنساها لاكن لازم حاجه تيجي تقف قدامى وتقولى انت رايح فين لسه بدرى عليك يا ابنى لسه هتتعذب اكتر واكتر ليه حرام أنا معملتش حاجة غلط أنا عمرة ما أذيت حد عمرى ما زعلت حد فى حياتى مش كفاية الجرح الكبير اللى فى قلبى اللى مش عارف أداوية ليه يا ربى أنا كل ما أحاول أنسي لازم حاجه تطلعلى مرة ألاقيها نفسها تتصل بيا ومرة أحلم بيها ومرة أعرف عنها حاجات ممكن تضرها وأنا واقف غيدي متكتفة مش عارف أعمل ايه أنا تعبت حاسس ان الديا كلها بتكتب عليا ليه ... ليه بتكدب عليا عشانها .. مش كفاية إنى وحيد محدش معايا محدش بيمسع دمعتى اللى نازلة بسرعة 120 كم/ساعة محدش بيفكر فيا محدش بيسأل عليا أنا شايف إنه عادى فيه ناس كتير كده بس أنا فى الأول مكنتش كده كان موجوده انسانه بتهتم بيا بتمسع دمعتى بتسأل عليا ومرة واحده اختفت أنا مش عارف أعتبرها إيه دلوقتى من المفقودين ولا من ..... أنا عايز حل يا ريت حد يقولى حل أنا مش قادر أنقل قصتى معاها على البلوج هنا وهاسيبها مكانها على السبيس بتاعى عشان ل حد فكر إنه يعمل فيلم يققى ياخد القصة منه وهينجح لأن القصة مليانه خدع وخيانه بالعبيط كفاية آخر يوم قابلتها فيه كانت الحلقى رقم 30 فى المسلسل بس مش عارف آخرتها إيه معايا أنا دلوقتى سامع إنها فى مشكله ودى ممكن تكون آخر حاجه ممكن أساعدها فيها وربنا المستعان .
يا رب أنا عايز أنساها بقى أنا تعبت أنساها زى ما نسيتنى أحب تانى زى ما هى بتحب دلوقتى حد غيرى يا رب يا رب

3 comments:

Anonymous said...

عزيزي
قصتك مؤثره و قد احسست بعمق الألم الذي تحس بيه الأن ماتلومش نفسك انك حبيتها بصدق و انها مش معاك دلوقتي
انا عارفه اد ايه بيكون احساس البني ادم لما بيكون نفسه يساعد حد كان بيحبه و دلوقتي مش معاه
حبك الكبيره ليها عشان تقدر تنساه لازم تمر بتجربه حب اعمق و اكبر منها
صدقني ممكن يكون الموضوع ده صعب بس مش مستحيل
نصيحتي ليك ماتقفلش قلبك خاليه دايما مفتوح و ماتديش قلبك الا للي تستحقه
الألم ساعات كتيره بيكون خطوه في الطريق للسعاده و الفرحه عندما نقابل الحب الحقيقي
بتمني ليك حب كبير يعيش و يدوم مع الأيام
تحياتي لك عزيزي

3abdo me7tas said...

شكرا لمرورك انتى عارفه انا لما قريت الكلام اللى انتى كتباها صدقينى انا بصعب على نفسي وبعيط شوفتى بقى واحد فى السن ده بيعيط انتى مش حاسه باللى جوايا أنا فيه نار جوايا ومش عارف أطفيها عشان استريح كان كتير قالتلى بكرة هتلاقى اللى تستحقه وكده يعنى بس امتى بكرة ييجي من زمان وهم بيقولو كده أنا حاولت إنى أخطب لاكن معرفتش معرفتش أحب الإنسانه دى مع انها احلى بكتير منها وعارفة ربنا كويس أوى يعنى مواصفات كويسة جدا بس مقدرتش أظلمها معايا انا مش عارف انا كده غلطان ولا ايه انا مش عارف اتكلم انا حاسس ان كل حاجه متلخبطة وعمرها ما هتتنظم تانى

Anonymous said...

مش عارفه ققولك ايه مريت نفس الموقف بس بالعكس والشخص ده ظلمنى ولغايه دلوقتى عمرى مقولتلوا ظلمتنى مع انوا معترف بالموضوع ده وبيتعذب ه واختار انسانه تانيه بارادتوا وندمان وتايه وبحاول اساعدوا من بعيد انو ينتبه لحياتو ههههههههه
عبيطه زيك بالظبط بس فى النهايه الحل قدامك لازم تبعد عن اى حاجه تفكرك فيها اشغل نفسك باى حاجه
وهايجى يوم وتبقى ذكرى صدقنى
انا لغايه دلوقتى بفكر فيه كل ثانيه وعارفه انوا فاكرنى بس مش بكلموا لانى عارفه انى هضعف واظلم انسانه تانيه بينا
وممكن اخليه يضعف معايا
ابعد عنها ده اللى ققدر ققولوا