Tuesday, June 19, 2007

الشبكة

هى دى الشبكة المتفق عليها يوم 4/19/2005




4 comments:

مدونة كسبان said...

ولو انى
مش فاهم اى حاجه
بس طالما فيها
شبكه ألف مبروك
بس ليه 2005
دا احنا فى 2007
وبعدين ليه
..

farfasha said...

البوست غامض شويه
بس على العموم حتى ولو 2230 الشبكه عمرها ما هاتكون كده ابدا
هي العرسان دلوقتى لاقيين ياكلوا اما يجيبوا شبكه
يلا خلينا ساكتين

Doba said...

مبروك عليك يا معجبانى يا غالى يا غالى

انت هتتجنن وتجيب شبكة ولا ايه - كله بيتجوز بدبلتين وبس

عموما انت اللى جبته لنفسك وبكرة تندم يا منعم

تحياتى

3abdo me7tas said...

هههههههههههههه
بجد بجد أنا أول ما شوفت الردود بتاعتكم أنا بحلقت لمدة لا تتجاوز الثلاث دقائق وقعدت اقول هو ده البلوج بتاعى
أولا شكرا لمروركم
الشبكة دى كنا أنا وهى مختارينها فى سنه 2005 وبقولكم إن فعلا الشبكة دى كانت هتيجي أنا مش عارف أقول إيه بس اللى أقدر أقوله إنالبوست ده المفروض مكنش يتحط من اساسه
أما بقى الحكاية بتاعتى أنا هحطها دلوقتى عشان اللى يخش على البلوج يعرف الشبكة دى بتاعت مين
شكرا لمرورك
- مدونة كسبان
- FARFASHA
-DOBA