Tuesday, February 5, 2008

إحساس جديد

بسم الله الرحمن الرحيم


ازيكو يا شباب انا عارف انى إتأخرت عليكم بس والله ظروف خارجة عن إرادتى
وكمان بعتذر على انى مش هنزل البوست اللى انا قلتلكم عليه
لان فيه الأهم
أنا حسيت بتغييييييير كبير اوى فى حياتى
هتقولو ازاى هقولكم وانتو مالكم
:P
بهزر طبعا
المهم
أنا إكتشفت ان كان فيه جنب كبير اوى من حياتى فاضى وانا حاسس انه بيبدأ يتكون تانى
بصراحة انا مش عارف أقول هى إيه ولا لآ
بس إنتو مش أغراب ولا حاجه
أنا حاسس انى بحب
بجد والله أنا حاسس إنى بحب من جديد
مش عارف بس انا بقابل نفس الشعور من الإنسانه دى ناحيتى
إدعولى ان ربنا يوفقنى
أنا حاسس إن فيها المواصفات اللى أنا بدور عليها من زمان
يعنى جايه ليا جاهزة مش هقعد أظبط فيها تانى
كفاية اللى فات
أنا خايف أوصفها عشان بغير عليها
أنا عارف انها هتشوف الكلام ده وهتحس بيه ان الكلام ده ليها لانها بتحس بيا بجد فى أوقات لما أكون فيه حاجه
عشان كده أنا بقولها
ربنا يخليكي ليا يا رب

بس خلاص

31 comments:

DrShall said...

ربنا يوفقك يارب ويوفقها ونكون أول المهنئين إن شاء الله
جميل أنا الواحد يحب وأجمل أن اللى بتحبه يشعر بيك ربنا يكلل حبك بالزواج

تحياتى تيكا

Noony said...

يا سيديييييييييي
يا سيدييييييييييييييييييييييي

ربنا يوفقك يا رب وييسر لك الخير ويسعدك ويديم عليك الفرح ويجمعك بحبيبتك قريب في الخير وعلى خير يا رب العالمين

بجد والله فرحتلك
انت تستاهل كل خير يا محمد
أيوة كدة فرحتني
:)
أختك نوني

نفرتيتي said...

الف الف الف مليون مبروك فرحتلك بجد بس يارب تكون هي تحس بيك بردوا وربنا يوفقك وانت يا محمد تستاهل كل خير

Empress appy said...

حلو قوى انك تحب وتتحب بس اوعى تقع فى حب من طرف واحد بيبقى صعب جدا

شيرين said...

مبروكااااااات.. عقبال ما اباركلك في ارتباطك الرسمي بالانسانة اللي بتحبها ويارب هيه كمان تبادلك نفس الشعور بتاعك ويوفقكم

تحياتي ايامنا الحلوة

klmat said...

ازيك عامل ايه .وانا بقول
مش باين ليه اتاريك بتحب
ربنا يوفقك ويسعدك وانا فرحانه
انى لقيتك كاتب البوست ده
ربنا يتمم على خير ويهنيك
دعوات كتيييييييييره بالحب والسعاده
سلالالالالام

shahy said...

ياة اخيرا بعد ماوجعت قلبنا بالجيش وقرفة اخيرا كتبت بوست حلو وعبرت فية عن شعورك بالسعادة

وبتقول مش عاوز توصف علشان بتغير
ياعم اوصف هو احنا هانكلها


ربنا يديم عليك الحب دايما ويسعدك

تحياتي

Anonymous said...

انا اسفة جدا كان المفروض اكون اول واحدة اعلق لكن النت كان فاصل
انا سعيدة جدا بالبوست ومش عارفة اقول حاجة غير


بحبك


سلام يا اطيب قلب

3abdo me7tas said...

إيه ده مش مصدق عنيا بجد معلش يا جماعه انا مش هرد الا على كومنت واحد بس
بجد اللى انتى بتقوليه ده ولا انا متهيألى

Anonymous said...

محمد انا بجد فرحت اوي دلوقتي

انت عملت حاجتين في وقت واحد زعلتني اوي في قصتك الاولي ولما قريت انك حبات تاني فرحتلك اوي

ربنا يكرمك وتكون زوجة صالحة بجد ويرزقك باذرية الصالحة

وياريت تنشر اخبارك الحلوة ديه علي طول عشان نفرح معاك

ربنا يوفقك

Bride Zone said...

يارب تكون التانية تابتة بقى وتتجوز وتعيل ونبقى نشوف شخبطات ولادك على المدونة يا محمد :)
ربنا يوفقك

مي بهاء الدين said...

آه ياقلبي

حب يابني واتحب قبل الحب ماينقرض ويتوه وسط الحياة الغريبة اللي احنا عايشينها

حظا سعيدا
:)

Anonymous said...

هايل يني انتى بتحب مين أنا مش هفهم الأنتى بتؤلة كلام صقافى و لا حصل حقيقى
انتى بنعمل أه أصلن و هو دة أستفت أه بئا
أة و رأي أن الكلام دة جميل أوى يا عم

3abdo me7tas said...

Teka

الله يكرمك يا مان عقبالك

.............................

Noony

ازيك يا نونى عاملة ايه فنك من زمان
يا رب تكونى بخير
الله يخليكي يا رب ويكرمك آمين

3abdo me7tas said...

نفرتيتي

الله يبارك فيكى بس انا مش عارف انتى بتباركى ليا على ايه طيب استنى لما نشوف هنعمل ايه قريب انا متأكد انك هتباركى ليا بإذن الله
انتى اللى ألف مبروك على الخطوبة
ربنا يوفقك يا رب

.......................

Appy

مفيش أحلى يا بنتى من انك تحبى وتتحبى دا احلى حاجه فى الدنيا دى كلها
لا متخفيش يا ستى مش من طرف واحد والحمد الله طلع من الطرفين

3abdo me7tas said...

شيرين

الله يبارك فيكي قولى بس يا رب ونرتبط
مفيش أحلى من ان الواحد يرتبط بإنسانه بيحبها وبتحبه عقبالك

......................

Klmat

ازيك انتى يا مدام أميرة وأخبارك إيه
إن شاء الله هيكون كل بوستاتى بعد كده كلها فرح خلاص بقى اللى فات مات
ربنا يخليكي لينا

3abdo me7tas said...

Shahy

معبش بقى يا ستى انا عارف انى وجعت دماغكم كتير لاكن خلاص كان زمان وجبر دلوقتى بقى فيه حد أعيش عشانه بقى فيه حد أنحت فى الصخر عشانه اديلنا احنا بس وربنا يوفقنا
أما بقى من ناحية الوصف مقدرش أقولك
عنيها يا خرابى على عنيها بجد بجد روعه ولا ضحكتها كفاية ضحكتها يا شاهى لما تشوفيها تنسى الدنيا واللى فيها
أقولك زى مين
ممممممم
عنيها وضحكتها زى رانيا الكردى لو تعرفيها عسل يا شاهى بجد مش هزار ربنا يسهل ووفقنى وخطبتها هتشوفى الصور بتاعت خطوبتنا بإذن الله وعقبال الشنيور

....................

Anonymous
لا انتى مش مجهول ولا حاجه انتى حته من قلبى
ربنا يخليكي ليا وميحرمنيش منك أبدا أبدا

3abdo me7tas said...

Anonymous
انت او انتى اللى مجهول بقى يبقى يا ريت تكتب إسمك
وألف شكر على الكلام الحلو اللى انت كتبته

.....................

Bride Zone

آمين يا رب
عقبالك يا برايد

3abdo me7tas said...

maii bahaa

اولا اهلا بيكي فى البلوجر وتشرفى فى أى وقت
وسلامة قلبك
لازم نحب أمال نعيش إزاى
وزى ما سمعت قبل كده من لا يحلم بالحب ولا يحب أن يحلم .. إذا إنه لا يحيا
ربنا يكرمك يا رب

......................

الشنيور

صديقى العزيز
أولا مبروك انت على فوز مصر ووصولها للنهائى
أما بقى للكلام اللى انت بتقولة فأنا مش فاهم حاجه بس اللى أقدر أقولهولك
انى سعيد جدا انك زورتنى هنا وعايز أشوفك علطول عندى فى البلوجر

Anonymous said...

ربنا يكرمكو سوا وتكون نهايتها سعيده

Doba said...

أحببت أن أقول مباركا حبك الجميل
ولكن

بصفتى صديقة اعلم ان رأيى ممكن يكون خطأ وممكن يكون صواب لكن انا هقوله وأجرى على الله واتمنى متزعلشى

امشى فى خطواتك لحبك فيما يرضى الله ومتعملشى اجاة غلط واتقى ربنا صح علشان يوفق خطاك ويجمعك بمن تحب

اتمنى يكون اختيارك صائب لان الاختيار السىء بيوجع قوى قوى

اتمنالك كل السعادة مع من اختارها قلبك ومعا تسيرون الدرب فى الخير دائما

تحياتى
هبة

Anonymous said...

انا عارفة انك مشغول اليومين دول ربنا معاك
انا جيت علشان اقولك
وحشتني
وحشتني


خلي بالك من نفسك اوي

سلام مع حبي

رحيق الحب said...

ازيك يا محمد اخبارك ايه ربنا يكرمك يوفقكك باذن الله بجد انت انسان طيب وتستاهل كل خير ان شاء الله ربنا يكرمك ويوفقكك باذن الله بس انت ادعى واحنا كمان هندعيلك

متنساش دعاء تيسير الزواج
;)

3abdo me7tas said...

يا حبيب قلبى انا لو مشغول مش عليكي
بجد أنا آسف والله متبهدل هبقى أشحن واتصل بيكي النهاردة بليل
إستنى منى تليفون
وحشتينى أوى يا بت
معلش يا جدعان
أصلها وحشانى اوى والله

Ehab said...

هييييييييييييييه
الف مبروك يا باشا

انا الحمد لله بقالي فتره غايب بس جيت على خبر حلو قوي عندك
ربنا يوفقك انت وهي
ومادمت بتحبها قوي كده يبقى اكيد هي حاسه وفاهمه
انا يا ابني هاموت واعرف هم بيعرفوا ازاي قبلنا
تلاقي البنت عرفت انك بتحبها قبل حتى انت متعرف
بس بجد انا فرحت قوي

عقبال ما اجي الاقيك ناشر صور الخطوبه

سلاااااااااااااااااام

Anonymous said...

مبروك يامحمد بس انا اخر مني علم ولا ايه ماشي مش هضرب دلوقتي ولا حاجة ربنا يوفقك ويكفيني فرحتي بيك يارب يكملك بالخير والسعادة يارب

الدرويش المرووش said...

ربنا يكرمك و ييسر لك الخير و السعاده

دينا فهمي said...

باجي أنا في الوقت المظبوط (:

ربنا يختار لك الخير دايما يا محمد

Abeer said...

يااااااا بقالي كتير مدخلتش هنا
يوم لما ادخل الاقي اخبار جامدة
ما شاء الله
ربنا يوفقكم يارب ويسعدكم
ودايما نسمع اخبار كويسة

3abdo me7tas said...

أنا بشكر كل اللى رد عليا فى البوست ده
واللى شافه حتى ومش رد عليه
شكرا
smart
doba
هالة
الشنكوتى
بيبو
أبو الدراوييش
دنيا
عبير
نجاملكم فى الأفراح دايما يا شباب
محدش يقلق هبقى أعزمكم فى الخطوبة بس قولو يا رب

عروسة ننوسة said...

ما اجمل احساسك واعترافك به على الملا ربنا يوفقك يارب