Monday, January 14, 2008

إعتزار

أنا بكتب البوست ده دلوقتى وانا والله مش عارف أقول إيه
أنا مش عارف أعتزر لمين ولا لمين أنا عارف ان الأيام اللى فاتت دى ناس كتير زعلت منى من بعض الحركات
الأول إن فيه إنسان عزيز عليا أوى
حاولت أتصل بيه وهو مش بيعبرنى يعنى انا عملت ايه انا عايز أعرف
الشخص التانى هى واحدة أنا بعتبرها زى أختى والله وبتمنى ليها كل الخير أنا عارف انى لخبطت فى الكلام معاها الأيام اللى فاتت دى بس والله من غير قصد أنا بقولها معلش والله أنا دماغى سايحة من درجه الحرارة العالية تقريبا
بس مش هقول أكتر من كده

15 comments:

نفرتيتي said...
This comment has been removed by the author.
Doba said...

صحصح كده وفوق وارجع اكتبلنا حاجة حلوة وجديدة

الايام بتداوى اى حاجة وحشة بس المهم البقاء والتواجد

فى انتظارك دائما
واتمنى تكون بخير

تحياتى
هبة

Anonymous said...

ياعبدو بطل اكتئاب ويمكن الشخص ده الظروف غصب عنه ومش عارف يرد عليك والاحت دي زي ماانت معتبرها اخت اكيد هتسامحك فوق واهدى وانت ايه اخبارك دلوقتي

3abdo me7tas said...

لا اله الا الله إيه يا جدعان
انا مش مكتئب ولا حاجه انا زى الفل اهو

رحيق الحب said...

هاههههههههههههههههههههههههههههههههه والله يا محمد انت مصيبة بجد يا ابنى مش مستاهلة بوست والكلام ده مدام قلت واعتزرت فى ساعتها خلال الموضوع انتهى وبعدين يا اخى مش انتو بتقول انكو اخوات يبقى خلاص بقى
عموما انت باين عليك حساس يا محمد وعموما ده شئ كويس
وربنا ما يجيب زعل وان شاء الله تبقى علاقتك دايما كويسة مع كل اللى حواليك ويديم عليك محبه الناس فى كل مكان ويديم عليك روح الاخوة فى الله
ربنا يوفقكك
نزلنا بقى بوست جديد حلو كدة كالمعتاد خلى الناس تنبسط عشان آديك شايف الناس زعلانه وفاكراك مكتئب
ولا اقولك بلاش زعلانه دية لحسن تنزل بوست تانى
على راى محمد صبحى فى مسرحية تخارف كل الناس مبسوطةهاهههههههههههههههههههه
والمسامح كريم يا عم الحاج

Anonymous said...

mohamed basha:
law za3altaha applogize to her im sure that she has a kid heart ya gamiel
yalla i repied ur lst comment 2 me shed 7elek keda o 7'ef o ta3ala shofoh
salam ya basha

بنت أبيها said...

احيانا لا يكفى الاعتذار

عشان كده لازم نخلى بالنا فى تعاملاتنا مع من نعزهم ولهم منزله لدينا

لانه قد نخطئ معهم خطأ لا يمكن قبول الاعتذار عنه

وربنا ييسرلك امرك

S H A H said...

انت فين يا صاحبي
واحشني والله

رحيق الحب said...

ايه يا محمد انت فينك مختفى فين

3abdo me7tas said...

إيه يا جدعان أنا هنا اهو

3abdo me7tas said...

والله بجد إنتو كلكو وحشتونى اوى اوى اوى
وقريب ان شاء اله هتلاقو بوست جامد بجد مرفق بالصور كمان
ههههههههههه
أصل انا راجل محافظ اوى
:P
محافظ الدقهلية
بس ادعولى بس اطل من اللى انا فيه

رحيق الحب said...

ان شاء الله تطلع من اللى انت فيه خليك مع ربنا بس ومتحطش فى دماغك اى حاجة غير انك تبقى مع ربنا وترضيه

Noony said...

ايه يا عم الحج..فينك؟
طمننا عليك
متقطعش كدة

وكله بيهون وكله بيعدي
متشيلش في قلبك ومتخدتش في بالك

العمر واحد...عيشه واستمتع بيه
(من غير أذى)
وأنا عارفة انك مش مؤذي

ياللا...عايزاك تكتب حاجات جديدة كتيرة قرييييييييييييب
سامع؟؟؟؟

انت رحت فين؟

3abdo me7tas said...

إزيكو يا شباب
أنا وصلت أهو
قريب اوى اوى هكتب الموضوع اللى قلت لكم عليه
وانا عارف مين اللى كان بيدخل على البوست وانا غايب وبشكرهم اوى على متابعتهم ليا

WAMA Global Store said...

البلوج جميل ماشاء الله