Sunday, July 1, 2007

قول اللى فى قلبك فى كلمتين





34 comments:

Bride Zone said...

أنا عايزة اتجوز زي اللي بالصور دي تمام
:(

Mirage said...

عقبال كل اللى نفسه يتجوز يارب

Shower-Mirror said...

اولا احب اسجل اعجابى بالبلوج بتاعك

بلوج يفيض بالاحساس فعلا

انشاء الله هاتابعه اول لاول و اعلق على البوستس كلها


ثانيا

الف شكر انك جيت المدونه عندى و قريت البوستس القديمه بجد انا كنت مبسوط جدا ان كلامى البسيط عجبك

بس لازم تقرا القصه اللى كتبتها

هى اسمها مرآة الحمام

:)

هاتلاقى اللينكات بتاعتها يمين البلوج بتاعى فوق خالص

مستنى رأيك لانه يهمنى جدا


تحياتى

Noony said...

اللهم ما أوعدنا يا رب

ياااااااااااااااا رب

:|
نهاد وساعات نوني

غمض عينيك said...

صور مشرقة
يارب الفرحة تكون دايمة على كل الناس

محمد سمير

رينـــــــــــا said...

هو انت خلاص قررت تتجوز :D:D:D

Unknown said...

مبروووووووووووووووك

3abdo me7tas said...

برايد
أن شاء الله هتتجوزى واحسن من اللى فى الصورة كمان
........
ميراج

آمين
.......
شاور

دا بعض ما عندكم يا افندم
وانا أكون أسعد بجد لو تشرفنى علطول

3abdo me7tas said...

نونى
قريب ان شاء الله يا جميل بس انت اسعى بس

...........
محمد سمير

يا رب دايماً آمين

3abdo me7tas said...

رينا
حمد الله على سلامتك
انا لا لسه مفيش جواز دلوقتى مش لما نلاقى العروسة الأول بس الأهم إنها لازم تكون من الإسكندرية

.........
إنسانة

الله يبارك فيكى بس على إيه ;)
نورتينى

Anonymous said...

nice pic
specialy the 1st one
thanx

S H A H said...

ايه يا بوحميد
انا شايف ان فاضل نعلق الكهارب وونصب الخيم و نوزع شربات الما ورد

كترت انا كدة عن كلمتين

ربنا يكرمنا كلنا يا رب

شهرو

Ahmed said...

عقبال اختي
اهم كلمتين وبس

dr.D said...

إحسبها صح

و القادم....أجمل said...

ربنا يرزق الجميع بالزوج
أو الزوجة الصالحة
و الذرية الصالحة
يااااااااااارب

3abdo me7tas said...

smart
هى فعلا الاولى حلوى بس التالت اللى احلى

.........

شهرام
الله يكرمك يا شاه

....................

أحمد
ربنا يخليهالك يا رب وتفرح بيها قريب باذن الله

....................

Dr.d

بص يا مان
تجيبها كده تجيبها كده هى كده

..................
والقادم أجمل

آمين يا رب العالمين
وأنا بهنيكي بمناسبة الإفتتاح الرهيب للمدونه بتاعتك ولازم نعملو الواجب معاكى ونعملولك إعلانات بقى
سعيد بزيارتك

Noony said...

أسعى أعمل اية يعني؟
مش فاهمة

3abdo me7tas said...

نونى
اعملى جمعية يمكن العريس يطمع ولا حاجه هتبقى عروسه زى القمر ومعاها فلوس يعنى مش هيعوز يجهز نفسه عشان الشقه وانتى عارفه الشقق غاليه ازاى وبلاش بقى نقول انتى بتقبضى كام ها
;)

only spot said...

اينما وجدت من يحبك ملكت مفاتيح السعاده
البوست رائع
تحياتى

shahy said...

الله
فكرتني باللذي مضى
كان يوم جميل

صورة رائعة

شكرا على زيارتك لمدونتي البسيطة

اتمنى ماتكونش اول واخر زيارة

تحياتي

همسات دافئه said...

فراغ عاطفى
___________
انت قلت كلمتين وانا باحب أسمع الكلام بس الصوره التانيه أكتر واحده دخلت قلبى ربنا يرزق الجميع فى الحلال يارب
ملحوظه رفيعه:صوره البروفيل غريبه ومش عجبانى بس خلاص
سى يو
:))

3abdo me7tas said...

only spot
الله يكرمك يا رب

......

شاهى
الماضى جميل بس إحساسي ان شاء الله ان اللى جاى أحلى وأجمل
و إن شاء الله مش هتكون آخر زيارة

...........

واحدة من الناس
الفراغ العاطفى
فعلا كلنا عندنا فراغ عاطفى وبيكون صعب بجد لو الواحد كان بيحب ومرة واحده حبيبه سابه هتلاقى الفراغ كبير اوى بجد
مش عارف أتكلم يمكن انتى حاسه باللى انا عايز اقوله

عقد الياسمين said...

قول اللي في قلبك

هقول

ربنا يسعد الجميع

و يزرقكم بالخير يااااارب

و الشريك الصالح

و الذرية الصالحة

يااااااااااااااااااارب

Seren said...

بحبه اوى
لما ايديه تكون فى ايده بحس انى اسعد نساء الدنيا
لما يبص لى بنظرة اعجاب بحس انى اجمل نساء الدنيا
ويسلام بأه لما يبوسنى من جبينى ويقولى وحشتينى
بحس ان الدنيا كلها بتاعى انا وهو وبس

مش عارف ليه حسيت بده كله لما شفت البوست بتاعك
بجد الصور حلوة اوى
وفكرتنى بزوجى وحبيبى

S H A H said...

فينك من زمان مفيش زيارات و لا ايه

Ahmed said...

مدونتك جميلة بجد بس للاسف معنديش وقت
استمر

3abdo me7tas said...

عقد الياسمين
آمين يا رب العالمين وانا سعيد بزيارتك ليا ويا ريت تتكرر

...........
seren
ربنا يخليه ليكى يا رب

..............
شاه
انا موجود يا مان

...........
أحمد
الله يكرمك بس لا يا عم عايزينك معانا على فكرة موضوعاتك مفيدة

3abasya wa7ed said...

عقبالك ياعبده

شكلك فعلا محتاس وعايز تتجوز

والله انا كمان عاوز اتجوز ياعبده

بس مش عارف بيقبلوا المجانين الايام دى ولا لاء

ولك خالص تحياتى على البلوج الجامد

3abasya wa7ed

3abdo me7tas said...

خلاص يا عباسية واحد لما تلاقى عروسة يا عم اعمل حسابى انك هتجوزنى اخت العروسة تمام عشان نبقى نسايب يا مان

Anonymous said...

مين مش نفسة يسند راسه علي كتف حبيبة ؟؟؟ مين مش نفسة يلاقي رفيق دربة وطريقة؟؟؟ تحياتي

لسه بعقلى said...

الصور لوحدها تدى امل وتفائل
عقبالى يارب ..اجيب فستان ديله عشرة متر

Anonymous said...

معلش اني كلامي قليل

3abdo me7tas said...

روح
بصراحة كلنا نفسينا وبجد أنا أحلى صورة عجبتنى فى الصور دى آخر صورة

..................

لسه بعقلى

يا رب يا أختى يا رب إن شا الله 20 متر بس إرجعى لعقلك الأول
:P

..................

الشخص اللى مش عايز يكتب إسمه

مش مهم ان كلامك كتير او قليل المهم انك شرفتنى بزيارتك عندى فى البلوج

اللهو الخفى said...

يا رب ينولهالك و تتجوز واحده تريحك يا رب و تكون اللي في خيالك و ينولنا هذا المذاق الرائع يا رب طعم الراحه و السكينه و الحب الطاه و نص الدين الضايع مننا